رمان قدری آسیب دیده تر نقد می گردد

به گزارش مدرسه مالک اشتر(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه 8، نشست نقد و آنالیز کتاب قدری آسیب دیده تر با حضور نویسنده کتاب، شهلا آبنوس و قباد آذرآیین (کارشناسان برنامه) پنجشنبه 23 دی ماه ساعت 15 و سی دقیقه در فرهنگسرای گلستان برگزار می گردد.

در خبر برگزاری این نشست آمده است: ناهید کهنه چیان متولد تهران، از سال 1386 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ادبیات شروع نموده است. از او داستان های متعددی در نشریات مختلف از جمله فرهیختگان، اعتماد، ماهنامه تجربه، ماهنامه ادبی و هنری عصر آدینه، مجله ادبی پیاده رو و سایت ادبی حضور به چاپ رسیده است.

رمان قدری آسیب دیده تر نقد می گردد

اولین کتاب او با نام تهمینه در راه شامل مجموعه ای از داستان های کوتاه با موضوع زن در سال 1393 در انتشارات قطره به چاپ رسید. از دیگر آثار او می توان به رمان زیر یک سقف و مجموعه داستان منهای یک نفر اشاره نمود.

در بخشی از کتاب قدری آسیب دیده تر می خوانیم:

حالا آن دختر شاد، کمتر می خندید، چون کسی که دوستش داشت بلافاصله سگرمه هاش تو هم می رفت و انگار دارد یک بیانیه هشدارآمیز را از رو می خواند، لفظ قلم می گفت: آن که می خندد، هنوز خبر هولناک را نشنیده است.

حالا آن آموزگار کلاس پنجم ابتدائی پاورقی خوان و غرق در عوالم دخترانه اش، به جای کتاب های پَر و برباد رفته و تماشا سریال های محبوبش از تلویزیون سیاه سفیدشان، شب ها تا نزدیکی های صبح پاشنه آهنی می خواند.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند به فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، مراجعه نمایند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77841376 تماس بگیرند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رمان قدری آسیب دیده تر نقد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمان قدری آسیب دیده تر نقد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید