سریال و پخش خانگی

سریال آکتور به جشنواره سریال فرانسه راه یافت

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی، جدیدترین سریال نمایش خانگی است که به جشنواره سریز مانیا راه یافت.

26 بهمن 1401

10 فیلم و سریال هیجان انگیز تاییدشده فاز پنجم دنیای مارول

به تازگی کوین فایگی تعداد زیادی از پروژه های آینده دنیای مارول را تا سال 2025 اعلام نموده است. او نه تنها نحوه انتها یافتن فاز چهارم را شرح داد، بلکه به بسیاری از پروژه های فاز پنجم و ششم دنیای مارول هم اشاره نمود.

7 شهریور 1401

مسافران لاکچری در دبی چگونه از سفر لذت می برند؟

به محض سر برآوردن آسمان خراش ها و افتتاح مراکز سرگرمیی و مال های بزرگ، مسافران ثروتمند از سراسر دنیا به این شهر سرازیر شدند. این روزها دبی نام خود را به عنوان یک مقصد لوکس گردشگری در دنیا تثبیت نموده و هر روز با خبرهای تازه مسافران و علاقه مندان حوزه گردشگری...

12 مرداد 1401

دنیای ژوراسیک؛ قلمرو؛ بازگشت شخصیت های قدیمی

سال 1993 بود که استیون اسپیلبرگ سینما های سراسر دنیا را با لشکر دایناسور های فیلم پارک ژوراسیک تسخیر کرد؛ فیلمی که یک گام رو به جلوی خیلی بزرگ در عرصۀ جلوه های ویژۀ کامپیوتری به حساب می آمد و داستانش هم ترکیب بسیار خلاقانه و جذابی از ژانر های علمی تخیلی...

23 تیر 1401

حمید فرخ نژاد رئیس هیات داوران جشنواره برایتلایت آمریکا شد

خبرگزاری خبرنگاران- حمید فرخ نژاد رئیس هیئت داوران جشنواره اینترنشنال برایتلایت فیلم فستیوال آمریکا شد.

23 تیر 1401

قرمز شدن؛ تصویری شاد و بی نقص از بلوغ دخترانه

قرمز شدن، اولین فیلم بلند دامی شی (Domee Shi) است؛ فیلمی سرزنده، شاد و پر از انرژی. دامی شی قبلا برای فیلم کوتاه بائو (Bao) برندۀ جایزۀ اسکار شده است و این فیلم هم اگر دو سه ماه زودتر آماده شده بود حتما یکی از مهم ترین شانس های امسال برای بردن اسکار بهترین انیمیشن...

24 خرداد 1401

درخشش دو فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره های بین المللی

خبرگزاری خبرنگاران-فیلم کوتاه مرگِ تولد به کارگردانی و تهیه کنندگی علیرضا سعدی در دومین حضور جهانی خود در هفتمین جشنواره بین المللی فیلم پامبوجان فیلیپین توانست جایزه برترین فیلم کوتاه بین المللی موسوم به پامبوجان (pambujan) را از آن خود کند.

13 خرداد 1401

دیزنی لند برنامه های خود را برای هالووین خاطرنشان کرد

دیزنی لند در حال حاضر یکی از محبوب ترین مقاصد در تعطیلات تابستان است، اما این پارک موضوعی قرار است برنامه های متنوعی برای رویدادهای هالووین در پاییز سال جاری برگزار کند.

13 اسفند 1400

رمان قدری آسیب دیده تر نقد می گردد

به گزارش خبرنگاران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه 8، نشست نقد و آنالیز کتاب قدری آسیب دیده تر با حضور نویسنده کتاب، شهلا آبنوس و قباد آذرآیین (کارشناسان برنامه) پنجشنبه 23 دی ماه ساعت 15 و سی دقیقه در فرهنگسرای گلستان برگزار می گردد.در...

4 اسفند 1400

عکس خاص سانیا سالاری و دوست صمیمی اش! ، خانم بازیگر متفاوت تر از همواره !

خبرنگاران: سانیا سالاری عکس جدیدی را در کنار دوستش منتشر کرد.

9 بهمن 1400

فیلمی تاسف آور از ریحانه پارسا کنار نیلی افشار ! ، رسما روانی است !

خبرنگاران:ویدئوی جدیدی از ریحانه پارسا شخصیت جنجالی این روزهای فضای مجازی ایرانی منتشر شده است.

28 دی 1400

همه آنچه باید درباره یک رژیم غذایی مناسب بدانید

زندگی امروز- رژیم اتکینز (Atkins Diet) یک رژیم غذایی با کربوهیدرات کم (Low-Carb) است که معمولا برای کاهش وزن توصیه می گردد.

24 شهریور 1400

یک نکته درباره سریال تازه سیما

نویسنده سریال های تلویزیونی با اشاره به طرح اولیه خود برای سریالی با نام مجردها اسم کرد که او هیچ مسئولیتی بابت نویسندگی سریال زندگی زیباست ندارد.

1 مرداد 1400

فیلم سینمایی آبجی به هنروتجربه می آید

خبرگزاری خبرنگاران-فیلم سینمایی آبجی به کارگردانی مرجان اشرفی زاده از آدینه 21 خرداد در سینماهای هنروتجربه روی پرده خواهد رفت.

22 تیر 1400

چگونه با غم تمام شدن سریالی که دوست داشتید کنار بیایید؟

تماشای فیلم و کتاب خواندن از جذاب ترین، کم هزینه ترین و ساده ترین تفریحاتی است که می توانید برای کوتاه کردن روزهای کش دار و حوصله سر بر رویشان حساب کنید اما زیر پوسته این فعالیت های دوست داشتنی، غول بی شاخ و دمی پنهان است که احتمالا با آن رو به رو شده اید؛...

19 تیر 1400

نمایش 10 انیمیشن کانون در جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ

تهران (پانا) - کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در حالی برای اولین بار با جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ همکاری می کند که بخش ویژه ای از این رویداد هنری به نمایش 10 پویانمایی کانون اختصاص دارد.

26 خرداد 1400

مستند کودتای 53، به بخش بهترین فیلم بلند اسکار راه یافت

آموزشگاه اسکار پنجشنبه 7 اسفند فهرست فیلم های واجد شرایط رقابت در بخش بهترین فیلم نود و سومین دوره از جوایز اسکار را منتشر کرد و مستند کودتای 53 واجد شرایط شناخته شد.

4 فروردین 1400

سریال صفر بیست و یک؛ هر آنچه که باید درباره سریال 021 بدانید!

براساس برخی اخبار غیر رسمی، قرار است که سریال صفر بیست و یک 021 در چهار فصل ساخته و پخش شود. البته در حال حاضر فصل اول آن ساخته شده و از روز دوشنبه روی آنتن می رود. مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک (021) پیش از این نیوجرسی نام داشت که در میانه فیلمبرداری تغییر...

8 آذر 1399

حاشیه سازی دنباله دار مجریان ورزشی، وقتی برگ برنده سیما واگذار شد!

خبرنگاران -گروه هنر- عطیه مؤذن: هفت روز سیما عنوان بسته خبری-تحلیلی ویژه ای است که در انتها هر هفته به بازخوانی اهم تحولات خبری مرتبط با متن و حاشیه تولیدات صداوسیما و اتفاقات پیرامونی آن در طول هفته می پردازد.

13 مهر 1399

اما و اگرهای درصد مخاطبان تلویزیون ، آماری که تکرار می شود

اعلام آخرین آمار مخاطبان تلویزیون (بالای 86درصد) که همیشه با انتقادهای بسیاری روبرو بوده است دوباره خبرساز شد.

18 تیر 1399
تعداد: (23)