کتاب

طرز تهیه آش رشته با ماست محلی و فوق خوشمزه

در هوای سرد زمستان، چه چیزی دلچسب تر از یک کاسه آش رشته با ماست داغ می تواند گرم تان کند؟ این آش با ترکیب طعم ترش و شور ماست یک غذای کامل برای فصل سرماست. طرز تهیه این آش بسیار ساده است و به راحتی می توانید آن را در منزل تهیه کنید. در ادامه طرز تهیه آش رشته...

5 فروردین 1403

وقف یک روستا در شهریار به وسیله دوستعلی خان معیرالممالک

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، وقف یک روستا در شهریار به وسیله دوستعلی خان معیرالممالک صورت پذیرفت.

13 آذر 1402

چرا از هنر لذت می بریم؟

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ کتاب روانشناسی هنر نوشته جرج مدر به تازگی به وسیله نشر ققنوس در 7 فصل اساسی تدوین و چاپ شده است.

28 خرداد 1402

کتاب بخوانید، جایزه بگیرید!

تا 13 رجب و سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) چیزی نمانده؛ به این مناسبت فرهنگسرای اندیشه مسابقه کتابخوانی فروغ ولایت را بر اساس کتاب آن است شیوه حکومت، نوشته سید مهدی شجاعی، برگزار می نماید.

8 بهمن 1401

چهره نیکوکار دنیا فناوری درگذشت ، سرانجام زندگی 65 ساله بنیانگذار مایکروسافت

پال الن یکی از چهره های سرشناس دنیا فناوری درگذشت. او بنیانگذار مایکروسافت بود، گرچه اغلب افراد در سراسر دنیا بیل گیتس را به عنوان تنها بنیانگذار مایکروسافت می شناسند، اما پال آلن درست به مقدار بیل گیتس در بنیان نهادن مایکروسافت نقش داشت.

6 دی 1401

کاموا های بانوی 88 ساله در دنیای هنر غوغا کرد

شیلا هیکس یکی از بزرگترین هنرمندان حوزه هنر پارچه است که مدت ها به مطالعه روش ها و فرهنگ های باستانی پرداخته است. او برای ارتقاء مهارتش در بافندگی، مجسمه سازی و چیدمان و چندین هنر دیگر به قاره های مختلف سفر کرد.

19 آذر 1401

10 فیلم و سریال هیجان انگیز تاییدشده فاز پنجم دنیای مارول

به تازگی کوین فایگی تعداد زیادی از پروژه های آینده دنیای مارول را تا سال 2025 اعلام نموده است. او نه تنها نحوه انتها یافتن فاز چهارم را شرح داد، بلکه به بسیاری از پروژه های فاز پنجم و ششم دنیای مارول هم اشاره نمود.

7 شهریور 1401

برترین درمان های خانگی برای 17 بیماری شایع در بچه ها

مراقبت از یک کودک بیمار می تواند برای همه اعضای خانواده، به خصوص والدین، با استرس و نگرانی همراه باشد. خوشبختانه، والدین می توانند بسیاری از بیماری های خفیف بچه ها را با درمان های خانگی یا داروهای بدون نسخه درمان نمایند.

11 تیر 1401

موقف؛ روایتی از دعبل که هنرش را وقف امام رضا(ع) کرد

به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی،موقف روایتی از دعبل خزاعی شاعر شیعی مرید اهل بیت (ع) است که در زمان امام هشتم (ع) زندگی می کرد. دعبل، از طوس و محل تبعیدگاه امام رضا (ع) دور بود، اما با کلام و خدمتگزاری اش به امام، موقف سرزمین امام رضا (ع) بود. دعبل خراعی...

11 خرداد 1401

مراتب ثبت ملی پنج خانه تاریخی به استاندار تهران ابلاغ شد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مراتب ثبت ملی پنج خانه تاریخی به استاندار تهران ابلاغ شد.

26 اردیبهشت 1401

روش هایی برای استقامت در پروازهای طولانی مدت(بخش سوم)

بحث هایی که هم اکنون بواسطه کارکنان IndependentTraveler.com به راه افتاده و موضوعیت آن مسافت های خیلی طولانیست خاطره یک پرواز طولانی مدت به سیدنی استرالیا برای حضور در المپیک تابستانی سال 2000 را به یاد من آورد. در شش ساعت اول این پرواز 15 ساعته من کاملا محکم و مطمئن...

23 فروردین 1401

رمان قدری آسیب دیده تر نقد می گردد

به گزارش خبرنگاران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه 8، نشست نقد و آنالیز کتاب قدری آسیب دیده تر با حضور نویسنده کتاب، شهلا آبنوس و قباد آذرآیین (کارشناسان برنامه) پنجشنبه 23 دی ماه ساعت 15 و سی دقیقه در فرهنگسرای گلستان برگزار می گردد.در...

4 اسفند 1400

10 سوئیت گران قیمت سال 2018 به انتخاب Elite Traveler

به تازگی مجله معروف Elite Traveler ده سوئیت گرانقیمت سال 2018 را معرفی کرد. سوئیت هایی با امکاناتی جالب توجه که اقامتی رویایی را به مهمانان خود هدیه می دهند.

2 اسفند 1400

ترویج مهربانی و ایثار در قلب فروزان مترسک

کتاب قلب فروزان مترسک اثر جمال اکرمی در انتشارات مدرسه منتشر شد.

24 بهمن 1400

شرایط سیدعلی صالحی پس از ابتلا به کرونا

سیدعلی صالحی که حدودا دو هفته ای است به کرونا مبتلا شده، گرچه هنوز توان سخن گفتن ندارد اما شرایط جسمی رو به بهبودی دارد.

16 دی 1400

فردوسی پور یاد صدر را در تلویزیون زنده کرد

برنامه فوتبال 120 در اولین قسمت از پخش سری تازه، آیتم ویژه ای را به یاد حمیدرضا صدر با صدای عادل فردوسی پور پخش کرد.

12 مهر 1400

همه آنچه باید درباره یک رژیم غذایی مناسب بدانید

زندگی امروز- رژیم اتکینز (Atkins Diet) یک رژیم غذایی با کربوهیدرات کم (Low-Carb) است که معمولا برای کاهش وزن توصیه می گردد.

24 شهریور 1400

جدیدترین فیلم های سال 2021 که ارزش تماشاکردن دارند

سال 2021 به نیمه خود رسیده است و تعدادی از عناوین سینمایی موردانتظار این سال به دست طرفداران سینما رسیده است. با دنبال شدن فرایند واکسیناسیون در ایالات متحده آمریکا، بزرگترین بازار سینما در دنیا، شرایط برای بازگشت طرفداران هنر هفتم به سالن های سینما فراهم...

10 شهریور 1400

بیش از 1900 نسخه خطی علامه مجلسی در گنجینه رضوی نگهداری می گردد

معاون موزه ها و ترویج میراث فرهنگی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: 1918 نسخه خطی از آثار علامه مجلسی در گنجینه رضوی آستان قدس موجود است که بعضی از آنها با دستخط خود مرحوم علامه است.

1 شهریور 1400

سیدحسن خمینی: ما همواره از عقب سر می دویم!

سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از سخنان خود درخصوص بی اثر بودن برخورد های سلبی با تکنولوژی و فضای مجازی نوشت: بزرگترین شرط توفیق یک قانون آن است که عموم مردم آن را یک هنجار لازم بدانند؛ در غیر این صورت جامعه آن را تحمیل غیرلازم می...

16 مرداد 1400
تعداد: (37)